vrijdag 9 januari 2015

Verse muntthee met kaneel

Iets waar ik heel dol op ben: muntthee met kaneel
Het allerlekkerste is het met een theelepeltje honing erdoor.
Alleen afvallen en honing eten gaat niet zo goed samen, dus de honing
laat ik achterwege.




Nodig voor muntthee:

-Verse steeltje munt
-Snufje kaneel
-Eventueel theelepeltje met honing.

Doe een steeltje munt en een beetje kaneel in een theeglas en voeg kokend water toe. Laat het 5
minuutjes trekken en je hebt heerlijke muntthee. Ik haal zelf nooit de bladeren van het steeltje en laat deze
eraan zitten, zodat ik hiermee het kaneel kan doorroeren..

In de zomer is het ook heerlijk om in plaats van kaneel een schijfje citroen toe te voegen!

Tip: Heb je een toko in de buurt? Haal hier dan je munt! Bij onze toko betaal ik maar 0,75 voor een grote bos munt. Stukken goedkoper dan de munt die in supermarkten word verkocht.



1 opmerking:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mmmmm heerlijk daar hou ik van leuke foto, Jessica veel plezier met je blog ga je even in mijn lijst toevoegen .... xx