vrijdag 13 maart 2015

Babyshower ideeën: Ballerina jurkjes

Pas geleden heb ik een babyshower georganiseerd voor mijn beste vriendinnetje! Ik ging aan de slag met een aantal zoete hapjes. Hieronder een zeer eenvoudig en leuk hapje dat ik heb gemaakt.


Nodig voor de ballerina jurkjes:
-zak marshmallows
-witte chocolade
-eetbare versieringen zoals hageltjes, spikkels, glitters
-cupcake hoesjes
-saté prikkers

Smelt in de magnetron wat witte chocolade. Ondertussen doe je de marshmallows op saté prikkertjes en vul je aparte bakjes met verschillende versieringen. Als het chocola gesmolten is dip je de marshmallow in de chocola en daarna meteen in de snoepversiering. Prik de ballerina jurkjes in een stukje foam, (of bij gebrek in bijvoorbeeld een grote appel) zodat ze goed kunnen drogen
Als ze droog zijn kun je het cupcake hoesje eronder schuiven. Hier en daar heb ik onder het hoesje een klein stukje plakband geplakt, zodat het hoesje op zijn plek blijft.