donderdag 11 februari 2016

Week of my life #1

>maandag en dinsdag<
Maandag en dinsdag zijn mijn werkdagen. Ik ben dan heerlijk druk met de kindjes van mijn werk. Het was erg regenachtig, dus we hebben lekker veel spelletjes gespeeld en deze schattige vogelhuisjes geschilderd.


>woensdag<
Al weken wilde ik een keer met 2 vriendinnen en hun kindjes mee naar peutergym. Helaas kwam er steeds wat tussen. Deze ochtend konden wij dan eindelijk mee!
Danley vond de les erg spannend. Hij zit sinds kort op de peuterspeelzaal en heeft sinds die tijd wat last van verlatingsangst. Hij hield mij in het begin van de gymles dus goed in de gaten. Toen hij eenmaal doorhad dat ik echt niet weg zou gaan, ging hij heerlijk spelen! Lekker klimmen, springen, kruipen en rennen, ontzettend leuk dat peutergym!

Hierna gingen wij nog even mee met een vriendin. Nog eventjes daar spelen en lekkere bolletjes knakworsten mee-eten, jammie!

s'Middags moesten wij nog even een pakketje op het postkantoor ophalen. Danley zag daar allemaal prachtige schilderijen hangen, die hij maar al te graag wilde aanraken. Toen ik hem vertelde dat hij er niet aan mocht komen en er alleen maar naar mocht kijken, kreeg hij een driftbui en ging gezellig op de grond liggen rollen..

>donderdag<
Hoewel ik er altijd erg goed in ben om mijn hele week in te plannen met afspraken, merk ik nu ik steeds verder in mijn zwangerschap zit, het fijn vind om soms even een stapje terug te doen. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan, maar vandaag hielden wij een pyamadag. En eerlijk gezegd is dat goed bevallen. Ook Danley genoot ontzettend van een dagje heerlijk relaxen. We bouwde samen de auto toet toet banen en hierna heeft hij een hele poos lief gespeeld! 

>vrijdag<
Vandaag was het carnaval op de peuterspeelzaal! Danley ging verkleed als een piraatje. Het brengen vind hij nog steeds helemaal niets. Wel pakt hij het erg goed op als ik eenmaal weg ben en speelt hij gewoon met de groep mee. 

>zaterdag<
Vandaag gingen wij naar een carnavalsoptocht. Wij gaan elk jaar, alleen nu hadden wij echt de indruk dat Danley hier wat van meekreeg. Hij vond het zo mooi om te zien en was alleen maar aan het wijzen. En dat koppie als hij een snoepje kreeg, heerlijk!


>zondag<
Zondag kwamen opa en oma uit friesland een dagje op visite. Altijd super gezellig! Ik maakte lekker makkelijk: broodjes shoarma.

s'Avonds zaten we uitgeput op de bank, maar we hebben echt genoten van dit fijne weekend!