vrijdag 13 maart 2015

Ons mini tuintje

Wat zijn wij druk geweest met de spaaractie van Albert Heijn. Alle ouders van de opvang spaarde actief mee dus we hadden al snel onze collectie moestuinpotjes compleet!


De eerste plantjes begonnen al snel flink te groeien. Het werd dus tijd voor een grotere bak. 
Er zijn ontzettend leuke vierkantenmeter tuintjes te koop. Maar omdat deze op de grond staan en wij katten hebben rondlopen leek dit mij niet zo'n goed idee...

Tot ik toevallig bij de Kruidvat etagère bakken in de folder zag staan! Om 9.00 stond ik al voor de winkel. Gelukkig waren ze er nog :)

De bakken vond ik wel wat simpel en moesten wat opgeleukt worden!
Ik vond in de schuur nog een potje krijtbordverf. Met wat brede plakband (bij gebrek aan afplaktape ;) heb ik een vak afgeplakt en deze geschilderd. Tussen de verfspullen vond ik wat simpele roerstokjes die ik ook wel goed kon gebruiken. Ik heb ze doorgebroken en een kleurtje gegeven.

Bij de action vond ik een heel schattig vogelhuisbordje. Deze kon ik niet laten liggen natuurlijk! Samen met de kids heb ik de eerste moestuinplantjes omgezet. Ik ben erg blij met het resultaat!