dinsdag 16 februari 2016

Babykamer collectie van de Wibra

Ik ben dol op decoratie's en details, zo ook op de kinderkamers. De babykamer was al zo goed als af, totdat ik de folder van de Wibra opensloeg..

Wauw, wat een geweldige collectie verkopen ze op het moment!
Wolkenhangers, houten tekstborden, decoratie kaarten, kapstokjes, nachtlampjes en het allerleukste; papieren opbergzakken. Hier was ik al een tijdje naar op zoek, alleen de prijs bij verschillende webwinkels viel mij steeds tegen.
Bij de Wibra zijn ze nu te koop voor maar 3,99!




Gisteren ben ik meteen op pad geweest om wat leuke spulletjes in te slaan. Gelukkig hadden ze nog voldoende. Dit kocht ik allemaal.. (verf is van de Action!)

Om het helemaal passend bij de babykamer te maken, maakte ik de randen van de opbergzakken roze. Op de konijntjes plakte ik strikjes om het wat meer af te maken.

Deze decoratie kaarten vind ik helemaal geweldig! En voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten: 0,79cent per 6 kaarten. Ik kocht ze voor mijn dochter, maar ook voor mijn zoon zijn kamertje. Ik ga er fotolijstjes omheen doen. Binnenkort meer hierover.

                                                    Hoe geweldig is dit nachtlampje..

Het randje van het kapstokje heb ik goud gespoten, net als het onderste hartje van de wolkenhanger. Het kamertje is roze, wit en goud. Nu past alles er mooi bij.

Binnenkort zal ik foto's van de complete babykamer plaatsen!

Wat vinden jullie van de collectie van de Wibra?

Liefs Jessica