maandag 15 februari 2016

Week of my life #2

>maandag<
Vandaag mocht ik weer gezellig werken. Naast mijn zoontje kwamen er nog 3 kindjes spelen. We hebben een mooie knutsel gemaakt, speciaal voor Valentijnsdag. Ik kan daar zo van genieten, met zijn alle aan tafel en knutselen. Dat glitters, lijm en stickers uiteindelijk overal zitten maakt mij niets uit, als ze maar plezier hebben. De werkjes zijn zo leuk geworden!


>dinsdag<
Ook vandaag kwamen er 3 kindjes spelen. Wat ga ik dat binnenkort missen! Over 2 weken moet ik toch echt met zwangerschapsverlof en stiekem vind ik dat wel jammer. Ik ben graag lekker druk bezig en heb te weinig rust om met een boekje op de bank te zitten.
Gelukkig is mijn zoontje heerlijk actief en zal hij mij vast en zeker wel bezighouden. En.. ik heb natuurlijk al heel wat uitjes met hem in mijn verlof gepland.

>woensdag<
Mijn bevalling voelt nog erg ver weg, al ben ik alweer 34 weken. Vandaag maakte ik deze foto. Om mijn buik kun je in ieder geval niet heen..

>donderdag<
Samen met mijn zusje en haar kindjes naar Ballorig. Haar zoontje is een half jaartje jonger dan Danley en ze zijn echt dikke vriendjes.

Zulke dikke vriendjes, dat ze samen, naast elkaar van de glijbaan gingen. Dat ging natuurlijk mis met als resultaat: allebei een dikke blauwe bult op hun hoofd.

Na een paar uur los gaan, weer op pad naar de auto, Grote broer en grote broer in spe hielpen even mee met de kinderwagen duwen.

S'middags ging ik nog even op pad voor de laatste baby spulletjes. Danley mocht in de winkel een kadootje voor zijn zusje uitkiezen. Hij koos voor een tutdoekje met een konijntje. Trots liep hij naar de kassa toe en vertelde "kijk Danley zusje kopen"! Smelt momentje....


>vrijdag<
Vandaag kwam er een dokter naar de peuterspeelzaal. Danley kreeg een armverband om en een pleister op zijn wang. Wat liep hij er toch trots mee rond!

S'middags maakte wij valentijn kaartjes. Van wc rollertjes met plakband maakte wij hartjes. Even in de rode verf en stempelen maar. Toen de werkjes droog waren, plakte wij er nog wat chocolaatjes bij. Dat word een leuke verrassing voor de opa's, oma's en zijn vriendjes.

PostNL had weer een leuke actie. Verstuur je valentijnkaart gratis door de postzegel te vervangen door een kus met lippenstift, Na heel wat enveloppen gekust te hebben gingen we op weg naar de brievenbus.

Toen we weer thuis kwamen, werd dit leuke naam lepeltje bezorgd!

S'avonds had ik een gezellig feestje. Op de foto sta ik samen met mijn zusje.

>zaterdag<
Steven en ik zijn druk aan het klussen geweest. We hebben weer wat dingen van onze "to do list" kunnen afstrepen.

Tussen de klussen door even stoeien met de kleine man.

Wij wonen vlakbij de sluizen en Danley wilt daar elke week wel een keer heen om bootjes te kijken. s'Middags hebben wij dus even een frisse neus gehaald. Uiteraard moest zijn favoriete loopfietsje ook mee!

>zondag<
Valentijnsdag. Wij hadden een leuke dag weg in de planning. Helaas werd Danley flink ziek, hoge koorts en spugen. Zo veranderde ons dagje weg in een dagje op de bank. Danley wilde alleen maar dichtbij mama en papa zijn en slapen op de bank.
Er zat dus niets anders op dan Netflix aan te zetten en onze favoriete serie "the Blacklist" te kijken. Al maanden komen wij niet verder dan 1 aflevering per dag, maar vandaag keken wij er wel 4!

Mijn mannetje verwende mij met een mooie valentijnskaart en chocolade, jammie!