donderdag 11 februari 2016

Wat zit er in het Babydump cadeaupakket 2016?

Van mijn vorige zwangerschap kon ik nog herinneren dat het babydump cadeaupakket erg leuk en nuttig was. Al een poosje lag er een bonnetje klaar om de box af te halen.

Wij betrekken Danley heel veel bij de zwangerschap en het leek mij een goed idee om samen met hem een kadootje te gaan kopen voor zijn zusje! Vandaag zijn we dus speciaal naar de Babydump gereden om wat moois uit te zoeken en meteen de box op te halen!


Dit mini shirtje is toegevoegd aan het cadeaupakket, speciaal voor in de auto!

Dit rompertje zat ook in de box van 2013. Danley heeft deze toen veel aangehad. Het rompertje is van fijne stretch stof en dus gemakkelijk aan te trekken. Erg fijn dat deze er weer bij zit!

Een speentje van Avent. In mijn vorige zwangerschap kreeg ik een roze, terwijl ik toen een jongetje verwachtte. Misschien hebben ze toch wat opmerkingen gehad over de kleur en voegen ze nu alleen nog maar neutrale dingen toe aan de box?

Een zeehond knuffeltje. Geen idee wat ik hier vorige keer mee heb gedaan, ik denk weggegeven :)

Super handig zijn de lepeltjes die er weer inzitten! Deze kun je altijd goed gebruiken

2 tuitbekers. Iets wat er in het vorige pakket ook bijzat, maar ik toen helemaal niet heb gebruikt..

2 kleine bewaarbakjes. Met deze bakjes ben ik wel weer blij. Erg handig om melkpoeder in te bewaren of om straks zelfgemaakte hapjes in te doen, ideaal!

Als laatste een foldertje waarmee je Aerosleep producten kunt winnen!



Het complete cadeaupakket

Al met al een mooi en nuttig pakket ondanks dat je misschien niet alles gebruikt!



2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Ik ben positief verrast door dit pakket! Daar zitten werkelijk leuke en praktische dingen in!

Liess zei

Ik had juist zoiets van "ehhhh" toen ik de tuitbekers en lepels uitpakte :D