vrijdag 19 februari 2016

Gender Reveal party met ballonnen

De Gender Reveal party. Je hebt er vast wel eens van gehoord, want dit feest wordt steeds vaker gevierd in Nederland. Maar wat is een Gender Reveal party eigenlijk? Tijdens een gender reveal feest wordt, zoals de naam al doet vermoeden, het geslacht van de baby die op komst is aan het bezoek verklapt. En dit gaat meestal op een speciale manier! 
Toen ik zwanger was van Danley hebben wij een klein feestje gehouden en met een zelfgemaakte taart onthuld dat wij een zoontje zouden krijgen.
Bij deze zwangerschap wilde ik het weer helemaal anders doen..  


Nadat ik wat ideetjes had opgedaan op Pinterest besloot ik dat het wel leuk was om te onthullen door middel van ballonnen. Zo konden wij Danley er ook wat meer bij betrekken. Hij vind ballonnen namelijk zo leuk!

Ik versierde een onwijs grote kartonnen doos met blauw en roze hartjes. Ook zette ik de tekst "een broertje of een zusje?" erop. Van blauw en roze lint maakte ik een grote strik, die ik boven op de doos zette.

Vlak voor de onthulling, vulde wij de ballonnen met helium door middel van een heliumtank (die kun je online bij verschillende webwinkels bestellen) De ballonnen plaatste wij vervolgens in de doos, wat nog een heel karwei bleek!

Toen onze familie en vrienden er waren konden wij het eindelijk onthullen. Met zijn 3tjes maakte wij de doos open...

Danley krijgt een zusje!